Annons:
Etikettallmänt-om-geckos
Läst 2079 ggr
JACLAR123
2014-04-20 22:34

AKTIVT....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är inte sajt värd, men undrar hur vi kan göra det mer aktivt?

Eftersom det händer för lite….  Detta ska ändå vara ett forum, med mycket bilder och inlägg! Skrattar

Så kommentera vad du tycker och om du har en bra lösning! Blinkar Hur vi kan få mer aktivt? Får idé

Jag kan typexempel tycka att: Man kan ha olika tema per vecka, som avel, morpher, mat, olika gecko m.m. Och att ha Quiz…. Vinkar Veckans bild… m.m.

Mvh Jacob

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Annons:
xanna
2014-04-22 12:18
#1

Jag tror att steg 1 för att få ett aktivt forum, är att vara aktiv själv.
Börja med att se till att folk som ställer frågor får svar. Även om det innebär att man bara hjälper till med googlingen, lägger upp bilder för nyfikna, eller berättar samma sak för femtielfte gången. Håll det trevligt så att de som börjar med en hobby känner att det här är en plats att gå och berätta om när saker gick bra, eller när det inte blev som de hade tänkt sig.

Steg 2: Uppmuntra hobbyister att köpa och sälja sitt överflöd. Vattenskålar, ömsningsgrottor, dekorationer, trädgrenar, grus och en halv säck bark. Vi köper saker hela tiden för att hålla intresset levande och göra det attraktivt att pyssla med våra små djur. En del saker fungerade, andra inte. Lägg ut den där märkliga plastgiraffen med en trappa längs med hela ryggen. Någon annan kanske ser det som en vinst på lotteriet att få köpa den för 20 spänn.

0ch så 3. Förslaget om tema-perioder är jättebra!

JACLAR123
2014-04-22 16:26
#2

Ja, något såns borde finnas! Jag tycker sajt-värden, kan hjälpa till med detta. 😃 Med olika Tema…

Och sedan skriva svar, till de andra människorna. Som vill ha råd och information… 😃

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

JACLAR123
2014-09-09 15:35
#3

Kom igen nu! :P Vi måste få mer aktivitet…. ;D

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Upp till toppen
Annons: