Annons:
Etikettövriga-geckos
Läst 1990 ggr
MarajLowajz
6/28/12, 8:31 PM

Nytt tillskott i hemmet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goniurosaurus lichtenfelderi - Kinesiska Grottgecko

Var man inte och lämnade kackerlackor och fick hem en söt sak som jag längtat efter men inte direkt haft platsen för tills nu!

Tacka Jenny!! :P

Här kommer lite bilder på den goa söta saken =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Annons:
MarajLowajz
6/28/12, 8:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild på Terrariet som det ser ut i dagens läge. Blir lite ändring senare med Perliten som ska bort och mossa ska läggas i mer.

Men det blir vid ett senare tillfälle =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
6/28/12, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sur sak :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Hanna
6/28/12, 9:54 PM
#3

Åh, grottisar är så fina! ^^ Min pojkvän ska nog ev skaffa en :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

MarajLowajz
6/28/12, 11:24 PM
#4

Japp! Han är ursöt, men ganska snabb på att rymma när man tar upp han.

Men nu får han vila upp sig efter den obekväma resan i en varm bil innan jag stoppar in lite mat till han :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

K&A
7/13/13, 5:49 PM
#5

Det där är ingen G.lichtenfelderi utan det är en G.Luii eftersom den har 3 streck på ryggen lichtenfelderi har enbart 2 samt att dom är gula/vita inte oranga.

MarajLowajz
7/14/13, 11:42 AM
#6

Jag vet det :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Annons:
monstermash
7/25/13, 4:58 PM
#7

#6 - Varför står det i #0 att det är en G.lichtenfelderi då?🤔

MarajLowajz
7/25/13, 8:02 PM
#8

Kanske för att vid det tillfället jag skrev det så trodde jag att det var en G lichtenfelderi men efter någon timme så kom jag å tänka på att det är en G luii men då försent att ändra? :)

Plus att tråden är 1 år gammal…

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

monstermash
7/26/13, 10:44 PM
#9

Spelar ingen roll att tråden är gammal, undrade fortfarande varför du skrev fel information. Men ok.

MarajLowajz
7/27/13, 9:58 AM
#10

Vilken underbar ton man läser innne huvudet när man läser ditt inlägg… Precis som om hela världen håller på att gå under för att man skrev lite fel information, alla kan skriva fel information liksom. Och jo det spelar visst roll om tråden är 1 år gammal.

Det är princip samma sak som om någon skulle gräva upp ett mattefel man gjorde för ca 10 år sedan :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

monstermash
7/27/13, 1:15 PM
#11

Synd att du tolkade mitt svar negativt, jag menade det iallafall inte så.

Upp till toppen
Annons: