Annons:
Etikettleopardgecko
Läst 3653 ggr
Helenvolloyen
9/2/13, 3:43 PM

Leopard bebis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var å hämta våran leopardgecko bebis igår, åå så söt det är och redan handtam! vet ni när man kan se vilket kön den är? vissa säger att hanar har två prickar på bak benen som han har:) här är en bild från han igår😂!

Annons:
Hanna
9/2/13, 6:55 PM
#1

Hur gammal är den? Vad är den kläckt på för temp? Försök att få en bild likt denna.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Helenvolloyen
9/2/13, 10:02 PM
#2

född den 10 Juli:) aa ska försöka ta en sån bild!!:)

[Tilde]
9/4/13, 3:54 PM
#3

Jag hade inte sålt en så liten unge :/ Man kan inte se kön förrän de är ca 4-8 månader gamla. Hanarna har en rad porer likt ett V ovanför svansroten, samt "kulor". Honorna saknar detta.

MarajLowajz
9/4/13, 8:04 PM
#4

Den där ser lika stor ut som mina och dom är kläckta den 23e augusti…

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Helenvolloyen
9/8/13, 10:40 PM
#5

tack för svaren har inte kunnat svara (varit utan internet) men jag ska för söka ta en bild på h*n när jag kommer till pappa! ja kanske de… men jag har hört att man kan sälja dom när dom är 2 månader?:0

[Tilde]
9/8/13, 10:47 PM
#6

#5 Det är inte rekommenderat att sälja dem förrän de är närmare 15 gram eller ca 3-4 månader. Då vet man att de fungerar som de ska och det är inte lika svårt för den nya ägaren att se till så ödlan växer och har det bra :)

Annons:
Helenvolloyen
9/9/13, 12:20 AM
#7

jaha! då ska jag hålla ögonen öppna å se så h*n växer,ömsar och skiter som han ska!!😎

Upp till toppen
Annons: